Saturday, July 15, 2006

Trapped in the closet


Kui soovite vabaneda sõltuvustest, liigesepõletikust, depressioonist, õpiraskustest, vaimuhaigustest, vähist, homoseksuaalsusest või misiganes probleemidest, siis pöörduge saientoloogia poole. Paljud kuulsused nagu Cruise, R Kelly, Kidman jne on juba valgustatud...
Kogu tõde saientoloogiast 22 minutiga: South Park - Trapped In The Closet.

Monday, July 10, 2006

mind map


igasugu struktureeritud mõtlemise ja mõtete korrastamiseks on mind map väga vinge asi. paberil joonistada seda on suht nõme :P sekstarbeks tegid äksorid valmis näiteks sellise asja nagu FreeMind, mis pole muidugi ainuke omalaadne.

Tuesday, July 04, 2006

4th of July

Tänase päeva puhul on paslik tsiteerida Kurt Vonneguti.

Oh, say can you see by the dawn's early light

What so proudly we hailed at the twilight's last gleaming?
Whose broad stripes and bright stars thru the perilous fight,
O'er the ramparts we watched were so gallantly streaming?
And the rocket's red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof thru the night that our flag was still there.
Oh, say does that star-spangled banner yet wave
O'er the land of the free and the home of the brave?

There where one quadrillinon nations in the Universe, but the nation Dwayne Hoover and Kilgore Trout belonged to was the only one with a national anthem which was gibberish sprinkled with question marks.
Here is what their flag looked like:



It was the law of their nation, a law no other nation on the planet had about its flag, which said this: "The flag shall not be dipped to any person or thing."
Flag dipping was a form of friendly and respectful salute, which consisted of bringing the flag on a stick closer to the ground, then raising it up again.

Monday, July 03, 2006

We @spit on our clients!

Kunagi oli 1 firma, kes mõtles hakata tootma CRMi ja veebi. Sel ajahetkel peeti seda perspektiivikaks ja kasumlikuks ettevõtmiseks. Paljud said sellel alal munasjutuliselt rikkaks ja lasid endale Baieris autod teha.
Usinad müügimesilased selle firma müügivõistkonnast valisid välja isiklike kogemuste abil sarnase toote ja kopeerisid tema veebilehe sisu oma veebilehele. Internet oli juba siis teinud inimesed niii laisaks, et nad ei viitsinud isegi konkurendi nime tekstidest ära asendada.
Neile meeldis asjade peale ilastada, seepärast joonistasid nad endale logo, kus on kirjutatud inglite keeles sülg, mille ees on kunstiliselt kõrgelennuline tatilarakas. Hämmastav šedööver! Logo nägi välja umbes nii:


Tänaseks on nad juba nii suure tatilaraka kokkutatistanud, et tänulikud kliendid otsivad neid mööda Eesti suuremaid veebifirmasid taga. Samas on nad mõjunud urban-kultuurile inspireerivalt.

Borman tänab siinjuures kollaboratsiooni eest mr Nossovit.