Kunagi oli 1 firma, kes mõtles hakata tootma CRMi ja veebi. Sel ajahetkel peeti seda perspektiivikaks ja kasumlikuks ettevõtmiseks. Paljud said sellel alal munasjutuliselt rikkaks ja lasid endale Baieris autod teha.
Usinad müügimesilased selle firma müügivõistkonnast valisid välja isiklike kogemuste abil sarnase toote ja kopeerisid tema veebilehe sisu oma veebilehele. Internet oli juba siis teinud inimesed niii laisaks, et nad ei viitsinud isegi konkurendi nime tekstidest ära asendada.
Neile meeldis asjade peale ilastada, seepärast joonistasid nad endale logo, kus on kirjutatud inglite keeles sülg, mille ees on kunstiliselt kõrgelennuline tatilarakas. Hämmastav šedööver! Logo nägi välja umbes nii:

Tänaseks on nad juba nii suure tatilaraka kokkutatistanud, et tänulikud kliendid otsivad neid mööda Eesti suuremaid veebifirmasid taga. Samas on nad mõjunud urban-kultuurile
inspireerivalt.
Borman tänab siinjuures kollaboratsiooni eest mr Nossovit.